Startsidan

Det är ju inte sant vad slät jag är!

Idag blev jag bjuden på nån slags grej där jag fick en ordentlig rengörning av ansiktet och sedan en liten sminkning. Fast för mig var det ganska mycket smink eftersom jag inte brukar ha så mycket kladd. Fast det var lite lite svart för min smak kanske. Men men. Trevligt var det i alla fall, och gott fika!
Alldeles nyligen kom jag hem från biografen efter att ha sett Mr Beans semester. Alltså han är ju kanske hur bra som helst! Jag skrattade så att jag grät, men tyst förstås.
Eftersom det är den 1a april började jag morgonen med att luras. Susanne och Anna fick sig en omgång. Fast Anna blev inte lurad eftersom hon råkade läsa "APRIL APRIL!" först. Lite synd.
Idag var jag riktigt klok måste jag säga. "Jag gör mig ung. Jag tror det finns tillräckligt med tid för att vara gammal på så jag kan gott vänta några år till!" Jag menar vem vill bli gammal i förtid? Inte då jag minsan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback