Startsidan

Summering av påsklovet

Så var man hemma från fjällen. I alla fall jag. Det var hur roligt som helst att köra skoter, framförallt Mattias och Lennarts, och självklart var det skoj att träffa släkten också. Trots att det tar emot får jag väl erkänna att det är skönt att vara utan tv och dator i en vecka. Inte för att jag ser på tv när jag är hemma. Jag vet inte varför jag skrev det där. Ganska nyss sökte jag till universitetet. Bara för skoj skull. Varför är jag alltid så oseriös? Vart kommer mitt liv ta vägen? Hitills har det faktiskt gått riktigt bra så jag får väl lita på att det fortsätter åt samma håll.

Titta så fint jag har fotograferat. He...he

image4
Mulad syster

image5

Åh vad jag älskar den här bilden!


Kommentarer
Av: Sandra

jag sökte också in till universitetet bara för skoj skull. jag menar det är ju inte så att man faktiskt har tid att studera nu.

2007-04-18 @ 16:48:47
Av: Sofia Mukkalainen

Haha, är det en hund eller råttjävel på bilden? ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback