Startsidan

Årets händelse!

För er som har missat det är det Junior Eurovision Song Contest ikväll. Det finns ju två numera men ikväll är det alltså TV4as. 20.00 på 4an alltså. Det, kära läsare, får ni inte missa! Jag har sett det sen det började, fast då var det ju bara på 1an, med Sandra eftersom hon är den enda av mina vänner som uppskattar riktiga program. Nu ikväll går ju tyvärr inte det eftersom hon är i USA. Men eftersom jag har ICAs "trippel chokladrippel" i min ägo så klarar jag mig nog ändå. Det sämsta av allt är dock att Eric sover över på Norrbyskär inatt så jag har inte ens sällskap av honom.



Alltså, jag har blivit så aktiv med att hitta bilder på internet till mina inlägg. Det är ju lite spännande. Den sista bilden är på alla otäcka ungar som ska vara med i kvällens program. MISSA DET INTE!

Kommentarer
Av: Sandra

Nina jag känner mig innerligt ledsen över att jag inte kunde se det med dig i år.

2007-09-02 @ 04:20:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback