Startsidan

Bakgrundsbekymmer

Som någon kanske har lagt märke till håller jag på att byta bakgrund. Hittils har det inte blivit så bra. Nu hinner jag dock inte göra mer eftersom jag ska träffa Elin och Alex klockan 1.

Förresten kom jag på att jag glömde lägga in en bild på ett linne jag köpte i somras. Men det var inte så viktigt för det var bara helt vanligt svart plus att det var för stort. Sen struntade jag i att visa mina nya trosor också. Dom kostade faktiskt bara 10 kronor på Ge-Kås och var hur bra som helst. Så om någon behöver nya trosor vet ni vars det finns! Nu ska jag gå och klä på mig och så, hejsvejs!

Kommentarer
Av: ekkepekke

bakrunden var snygg, bara att du sparade bilden som typ jpeg, då blir det dålig kvlaite , spar som png istället,

2007-08-14 @ 15:35:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback