Startsidan

Bettnessand mest

Eftersom det var en varm dag idag åkte jag och Hanna till Bettnes. Det går tyvärr inte att stava det rätt eftersom det stavas olika överallt. Men i alla fall, där var vi. Det är vid havet för er som inte vet det. Det blåste lite lagom så det vart inte för varmt. Fast vi åkte hem för att jag frös några timmar senare. Det hände inte såp speciellt mycket där, vi läste lite bok och så fikade vi. Det var faktiskt första gången jag badade där, Umeås populäraste strand. Spännande ställe det där. Jag tog kort på mig och Hanna också. Dom blev fula. Mest det på mig eftersom jag har på mig Hannas pappas gratissolglasögon. Det är dom som syns här under om ni är osäkra.


Jag var på träning nyss och det är bland det jobbigaste jag har varit med om. Om jag ens kan gå imorgon kommer jag skratta mig lycklig. Det lovar jag. Nu blir det dusch och isäng, hej då!


Kommentarer
Av: ekkepekke

snyggnina

2007-08-16 @ 03:01:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback