Startsidan

Britney lever!

Jag lyssnade just på Britney Spears nya låt. Jag vet inte vad jag ska säga. Varför sjunger hon inte istället för att bara ha massa datagjorda ljud? Det där är inte musik. Det är min åsikt. Här kan man i alla fall lyssna på den. Det är ju inte sant hur duktig jag är! Jag kunde göra en länk utan adressen. Häftigt. Man slutar aldrig att förvånas över vad jag lyckas med.

Igår installerade jag i alla fall Sims. Det tråkiga är att det inte är så roligt att spela längre. Det kanske är därför man ska köpa alla nya Simsspel. Numera finns det ju massa H&Mkläder och grejer. Jag tycker det är lite överdrivet. Dom bara lurar pengar ur stackars små barn.

Oh no! Har jag blivit en sån fjant som skriver om kändisar nu? Fast jag hyllar henne inte direkt. Då gör det kanske inget. Hej då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback