Startsidan

Dagens dag och igår

Igår var vi och åt middag ute i skogen. Det var bara en och en halv mil utanför Umeå upptäckte jag sedan men ändå, det var skog där. Dom har byggt ett nytt hus med kanske världens finaste utsikt. Den kan ni titta på här nedanför. Sen hittar ni en bild på Urax som var olydig och sprang in i huset med smutsiga tassar. Efter det ser ni lite mat som vi åt, grillat älgkött. Sista bilden är på mina tjusiga crocs. Det kanske ni hade listat ut redan, men nu vet ni med säkerhet.



Ikväll har vi match. Då ska vi bannemig vinna, det ska jag se till! Vi måste ju i alla fall få ett poäng innan säsongen är slut. Jag vet dock inte hur många omgångar det är kvar. Ett par stycken skulle jag tro. Matchen spelas på Gammlia klockan 19.00 om någon vill veta. Förresten är ju Gammliaplanen den där UIK brukar spela. Vi får nog spela där för att vi är nästan lika bra som dom. Det tror jag i alla fall.

PÅ MÅNDAG KOMMER ERIC! Jag är så glad!

Kommentarer
Av: Anonym

Urax är ursöt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback