Startsidan

Fotbollsjobbigt

Idag var jag och sålde fika på Tegs herrmatch. Det var inte alltför roligt plus att det var regnigt så jag kunde inte ens sola. Jag fick dock äta hur många bullar jag ville så det var bra. Nu är jag trött och less så när jag har ätit kanske jag ska gå och sova. Fast så gjorde jag igår så jag tror jag ska vara vaken lite längre idag. Men i och för sig har vi match imorgon och jag måste hämta Sandra på busstationen innan vilket innebär att jag måste vara morgonpigg imorgon.

På herrmatchen fotade jag lite men det blev inte så bra. När dom var långt borta var dom för långt borta och när dom var för nära hann jag inte med. Skulle mest bara testa teleobjektivet. Han på näst sista bilden var bollkalle och verkade ha lite att göra. Sista bilden är på Sandra sen i torsdags kväll när jag och Hanna var där. På bilden öppnar hon Hannas paket.




Kommentarer
Av: Sandra

Charmig bild du lyckades ta pa mig.

2007-08-21 @ 05:13:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback