Startsidan

Ge blod, ge liv!

Förlåt kära Carolin! Jag ångrar djupt mitt falska påhopp. Det är alltså Eric som inte vet vad han heter.

Idag var jag och Susanne och lämnade blod. Susanne fick dock inte lämna eftersom hennes blod rann för sakta. Fast hon fick sockar och fika ändå och det är det som räknas. Jag tycker att alla som kan ska lämna blod, för tänk på alla stackare som kanske dör på grund av dig! För hur mycket tid av ens liv tar det egentligen? Knappt någonting! En timme 3 gånger om året. Så, ta med dig en vän och gå dit så får ni gratis fika också. FEGISAR!

Nu ska jag snart gå upp och lägga mig och sola på balkongen. Om någon undrar alltså. Hej då!

Kommentarer
Av: Carro

Du är självklart absolut förlåten. Om du bakar kladdkaka åt mig vill säga! Hehe :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback