Startsidan

Inget djupt minsann

Det var jättevarmt att träna idag vill jag lova. Hälften av flickorna i laget tränade i  bara sporttop men jag var minsann inte en av dom. Kan det vara för att min sporttop är vit och typ genomskinlig? Kanske det ja. Det är det ingen som vet eftersom att jag inte tog av mig tröjan. Det är ju inte sant vad fyndig jag är! Höhö. Hur som helst var det Sandras sista träning, i alla fall för det här året, men hon fick inget fika. Jag tänkte att det brukar man ju få när man ska sluta. Kanske. Inte. Sandra fick det i alla fall inte.

Jag kanske ska gå och sova nu så att jag orkar vara social på stan imorgon. Det är ju inte varje dag det är sista gången på ett år man ska träffa Sandra. Men jag får under inga omständigheter köpa något. Inte ens en glass! Det blir svårt. Men om vi inte är där så länge kan jag göra en smothie när jag kommer hem. Tyvärr börjar mina hallon ta slut och det är ju inte alltför roligt.

Nu ser man lite att hösten börjar närma sig. Det är ganska så mörkt på kvällarna. Till exempel nu, 22.00, har solen nästan gått ner. Om någon undrar. Kanske någon som bor i södra Sverige eller så.

PS. Jag börjar nästan gråta av glädje. Jag har haft 16 läsare idag! Tack alla!


Kommentarer
Av: Sandra

Ingen glass? Det sa du aldrig någonting om till mig :P

2007-08-09 @ 13:37:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback