Startsidan

Lite att göra var ordet.

Jag blev less på att göra ingenting så jag mixtrade med mig själv. Med en bild på mig själv alltså. Första bilden är hur jag ser ut, eller åtminstode såg ut igår, Sen tog jag bort lite fräknar, sen lite fler, sen hedde jag på lite läppstift. Tro nu inte att jag tycker det blev fint, för det tycker jag verkligen inte. Dessutom är det en ful bild på mig men det är ju skoj. Sist men inte minst en bild där jag tyckte, rätta mig om jag har fel, att jag liknade Victoria Beckham om man bara tittar snabbt. I annat fall har jag livlig fantasi och det är ju också bra.


Kommentarer
Av: Anonym

du ser skit snygg ut på de där 4 bilderna!

2007-08-11 @ 17:18:39
Av: Carro

Varför vill man överhuvudtaget ta bort fräknar? Det är ju urgulligt! I alla fall när man har dem över näsan och kinderna, som du har. Jag har några fräknar på stället mellan näsan och överläppen. Det är inte så snyggt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback