Startsidan

Lite att göra var ordet

En aningen redigerad lista snodd från okänd person.

Namn: Nina
Längd: 179
Skostorlek: 39
Hårfärg: Färgat mörkbrunt men nu ska jag spara på min egna lite ljusare bruna
Fräknar: Ja alldeles för många
Kär? Jamenvisst serru
Önskar du att du bodde någon annan stans? Ibland ja
Dricker du? Ja varje dag, nu dricker jag vatten
Vilket schampo använder du? Det som finns
Vilken parfym använder du? Haha, jag har faktiskt en. Ehm, flaskan är genomskinlig i alla fall
Gillar du att tvätta? Mina kläder ja, fast mest gillar jag när dom är rena
Gillar du berg och dalbana? Jamenvisst serru!

Senaste?
Låten du hörde: Av längtan till dig, det var jag som sjöng om nån undrar
Låten du laddade ner? Jag laddar inte ner, jag ber andra ladda ner åt mig
Personen du ringde? Anna
Personen som ringde dig? Hanna
TV-program du såg? Nåt igår kväll
Person du tänkte på? Eric skulle jag tro

Favorit?
Mat: Det jag känner för
Favorit sak att göra: Skratta
Sport: Måste nog bli fotboll
Dryck: Fanta
Kläder: Mina mest
Serie: Helge men den är bara i VK på onsdagar

Senaste?
Boken du läste? Håller på med Harry Potter and the Deathly Hallows
Personen du fick brev av? Någon på universitetet
Personen du fick sms av? Elin
Gången hela din familj åt middag tillsammans? Det skulle ha varit igår men så blev det inte
Saken du köpte? Stripsmeny på MAX

Vad har du gjort idag? Dammsugit, hängt tvätt och sprungit med hunden
Var det kul? Ja, jag skrattade hela tiden
Brukar du svära mycket? Jag har nästan slutat med det
När stiger du upp på morgonen? Oftast efter att jag har vaknat
Gillar du att slåss? Jag älskar att slåss
Vad har du på dig? träningskläder
Vad ska du göra ikväll? Träna
Vad är du allergisk mot? Bananer och dryga människor
Var har du ont? I min stukade tumme
Använder du hårspray? Bara när jag ska göra mig vacker
Kan du stå på händer? Nej jag blir så rädd så jag viker armarna
Håkan Hellström eller The ark? Båda två i så fall
Salt eller socker? Salt
Gillar du ketchup? I lagom mängd
Är du glad nu? Jamenvisst serru

Spaghetti eller makaroner? Makaroner
Land du vill besöka? Alla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback