Startsidan

Match i Långtbortistan

Godmorgon! Om det inte har hänt nåt sitter Sandra just nu på bussen på väg hit. Klockan 12 anländer hon och då ska jag befinna mig på busstationen. Sen ska vi äta lite lunch och umgås lite och sen ska hon följa med till Hörnefors där vi ska spela match. Inte Sandra, men jag och mitt lag. Jag känner mig taggad så idag vinner vi nog. Kanske. Och förresten har vi hon den duktiga målvakten, nu menade jag inte att Mia är dålig, så det blir nog bra. Nu har jag nog lurat ganska många. Ni tror säkert att vi har världens chans att vinna. Men jag ska berätta sanningen. Vi ligger sist i serien med 0 poäng. Dom som ligger före oss har, sist jag kollade, 10 poäng. Men nog kan vi vinna alltid. Den som lever får se. Nu ska jag klä på mig lite sköna, slappa matchkläder. Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback