Startsidan

Morgonstund har frukost i mun

Jag drömde världens mardröm nu på morgonen så jag bestämde mig för att gå upp. Jag har käkat lite frukost och varit på toa tre gånger. Om någon undrar alltså. Lilla Eric brukar sova ungefärligen 3 timmar mer än mig varje natt så han sover. Fast när han slipper mig brukar han vara uppe till fem och inte lägga sig vid tio som jag. Är det töntigt att gå och lägga sig så tidigt? Skönt är det i vilket fall och jag bryr mig inte om någon har invändningar mot det.

Om någon har lagt märke till att det inte har kommit några "Dagar med bilder" på sista tiden så är det för att mamma har formaterat om hårddisken. Hon förbjuder alla att röra något medan hon är i huvudstaden över helgen. Det innebär alltså att jag inte har en enda bild på datorn och att jag inte heller har Photoshop eller InDesign. Jag vägrar nämligen att lägga in bilder som jag inte har redigerat i Photoshop. Om någon undrar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback