Startsidan

Oj vad jag är effektiv idag!

Hej kära vänner! Nu har jag fotat det jag köpte idag, förutom glassen. Dessutom visar jag en härlig bild på mina skor som jag ska ha till klänningen jag visade tidigare idag. Dom på bilden är dock inte mina utan jag snodde bilden från internet. Mina är alltså svarta och mycket snyggare!

 

När jag var hos mormor läste jag ett recept på smothie som jag tyckte lät gott. Så idag på vägen hem från stan cyklade jag förbi på Ica och köpte frysta hallon. Jag är mycket nöjd med resultatet och tipsar er att testa det. Jag tror det passar bäst en varm sommardag, ungefär som idag, men klantig som jag är glömde jag bort det och gjorde det nyss istället. Men gott, det var det!

 

2 dl vaniljyoghurt

2 dl hallon

1dl apelsinjuice

1 tsk honung (Honungen blev som en klump i botten så den ska jag strunta i nästa gång. Det  blev inte osött utan.)


image39


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback