Startsidan

Otur på turen

Okej, vi vann inte igår. 0-6 blev det. Men vi spelade bra, ibland. Vi får skylla på motvinden. Jag fick två rejäla smällar i huvudet så jag är lite svullen under ena ögat och hade rätt mycket huvudvärk igår. Hemska saker. Nu är det dock bättre fast det syns inte så det är ju lite synd. Då ser ju ingen att jag har ont. Innan matchen tog vi lagfoto. Det blev lite bättre än det förra eftersom vi då bara var nio stycken som var med då.

Min blogg är inte så värst fin just nu men jag hinner inte fixa mer innan jag far. Få se om jag hinner hacka lite innan Eric kommer. I annat fall dröjer det.

Hur som helst ska jag alltså till Storuman idag om det är någon som har missat det. Jag ska åka hemifrån om ungefär en halvtimma. Har trampat sönder min laddare till mobilen så jag lånade Annas inatt. Hoppas det räcker till på måndag. Jag som har gratis sms och ville lyssna på musik i bussen. Men det blir ingenting av med det. Nu ska jag borsta tänderna och sånt. Hej då!



Kommentarer
Av: Sandra

Nej vad trakigt jag ville ju ocksa vara med pa lagfotot. nice att ni var sa manga med pa det i alla fall.

2007-08-21 @ 05:06:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback