Startsidan

Regnig morgonkvist

Huvva vad jobbigt det är att gå upp 06.00 på morgonen. I och för sig brukar 06.00 vara på morgonen, men ändå. Eric skulle i alla fall till Norrbyskär eftersom han ska jobba där. Jag är glad för det betyder att han stannar längre. Vädret är kanske inte det bästa. Det har regnat så mycket att grannarnas regnmätare på 7 centimeter har svämmat över.

Jag vet inte vad jag ska roa mig med idag. Jag tänkte fara ut och springa men det hoppas jag nog över. Jag vill ju inte drunkna. Plus att vi har träning ikväll.

Ikväll när mamma kommer hem från jobbet kanske hon lägger in mina bilder och sånt! Jag eller Eric får ju inte göra det eftersom hon har en speciell ordning på allt. Hur som helst, då lovar jag att jag ska byta bort dom där otäcka bilderna överst på sidan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback