Startsidan

Snart kommer det, jag lovar!

Alltså det är inte sant hur lämmen jag är i kroppen. Jag har träningsvärk exakt överallt och jag är mör som en dödad fisk. Det är farligt att inte träna som man ska. Men nu är jag tillbaka! Från och med nu ska jag inte tjocka mig som jag har gjort i sommar. Jag har också jätteont i fötterna sen matchen igår. Jag fick skavsår av skorna eftersom jag inte haft dom på länge och så fick jag ont i fotsulorna.

Ikväll ska jag till Sandra på kalas. Det blir nog roligt. I annat fall blir det gott för vi ska äta tacos, jag var med och handlade igår, och massa chips och godis och ostringar.

Jag har inte haft tid och ork att ta bilder på mina införskaffade kläder än så jag kan tyvärr inte börja min modeblogg än. Kanske att jag ids imorgon. Då ska jag bara fara ner på stan och hälsa på csn.

Haha, på tal om matchen. Eftersom jag vill ha min piercing i när jag spelar, med tejp såklart, eftersom den typ inte har läkt än så ber jag alltid våran kapten att fråga domaren om det går bra. Igår var jag kapten så jag frågade, domaren var en liten pojke, kanske i min ålder. Egentligen inte, svarade han och såg osäker ut. Så log jag så sött som bara jag kan och sa, men om jag vill ha den endå då? Så sa han att det gick bra. Moahaha, det gäller att ha sina knep!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback