Startsidan

Storuman och sånt

Nu är jag hemma igen. Det var skönt att få komma bort lite från oväsendet i stan, som att jag bor i värsta storstaden, höhö. I alla fall så har jag mest löst korsord och ätit farmors utsökta bullar. I går hälsade jag på mina kusiner vilket också det var trevligt. Det är otroligt hur fort dom där ungarna växer! Snart är jag väl inte störst längre. Eller störst vill jag helst inte vara, men däremot längst. Under ser ni några fula bilder jag tog. Det störtregnade på den första bilden men det syns inte. Sen fotade jag nå humle. Sist men inte minst farmor.

Det finns nog inget mer att skriva om min vistelse i det norrländska samhället så jag får väl skriva om dagens dag istället. Snart kommer Eric och så ska vi äta middag. Alltså, nu lät det som att vi ska gå på någon romantisk restaurang men så är inte fallet. Vi ska äta med familjen. Efter det ska vi susa iväg på innebandyträning vilket han inte kommer att gilla eftersom det inte är så roligt att sitta och titta i två timmar. Men han är så illa tvungen såvida han inte vill umgås med mamma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback