Startsidan

Svettandes dagen igenom

Idag var jag på stan med Sandra. För sista gången på ett år. Vi tog fina foton, visar några av mina här nere, och åt glass. Om någon vill se fler foton som jag har tagit kan ni titta på http://ninai.bilddagboken.se . Det var jättevarmt ute så vi svettades som grisar. Eftersom jag envisas med att ha svarta kläder allt som oftast var det extra varmt. Men jag klagar faktiskt inte för jag gillar när det är varmt. På tal om att svettas så svettades jag kalasmycket nyss när jag var på innebandyträning. Det var den första för säsongen och jag hade nästan glömt hur varmt det blir i innebandyoutfiten. Kanske ska visa en bild på det också.

Det är lite tråkigt att man inte kan svara på kommentarerna. Fast det är väl inte därför man han en blogg kan jag tänka. Men ni, alldeles för få, som skriver kommentarer till mig vill jag tacka med hela mitt hjärta. Nästan. Jag läste Sandras, gud vad alla heter Sandra, kåseri idag och det handlade till viss del om mig och min blogg. Jag är snart kändis!

PS. Lägg märke till att jag vet hur man gör så att det går att klicka på bilderna! Bilderna är finare om man klickar på dom så gör gärna det. Då kan man till exempel se den lilla humlan på en av bilderna.


Kommentarer
Av: Anonym

du e ju för bra :D gillar att titta på när du står målvakt du rör dig så smidigt!

2007-08-08 @ 21:16:45
Av: Anonym

De två längst till höger är jätteschnygga! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback