Startsidan

Vilket slit!

Jag fick jätteont i fötterna av att gå hela dagen i måndags så då tog jag mina tjusiga crocs igår. Det var inte så uppskattat eftersom man ska ha svarta kläder. Det är nog första gången jag får "skäll" för att jag inte har det. Hur som helst skulle jag inte jobba idag vilket känns rätt skönt. Idag är det alltså bara en träning som ska få ta upp min ack så dyrbara tid.

Elin kanske ska börja spela foboll med oss! Det vore jätteroligt vill jag lova och eftersom så många flyttar bort nu kan det behövas lite fler folk.

Jag tänkte lägga in en bild nu men den får komma senare eftersom mamma håller på att formatera om datorn. Hej då!

Kommentarer
Av: Carra

Haha, annars brukar ju alla vuxna alltid klaga på att man har svarta kläder. Men har ni det för att det inte ska synas om ni typ får dem svedda, eller spiller kol på dem?:P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback