Startsidan

Converse forever in my heart

Alltså jag hatar verkligen att köpa julklappar när jag inte har någon idé om vad jag ska köpa. Jag kanske klagade över det redan innan jul, skulle inte förvåna mig. Men i alla fall. Jag skriver alltid en önskelista där det står grejer i alla prisnivåer. Den passar alltså för både mor och far, morfar, min syster och kompisar. Är inte det det smartaste? Jo, just det! Men alla andra då? Hur sk ajag kunna veta vad jag ska köpa till alla? Det är ju stört omöjligt, nu menade jag inte stört som utvecklingsstört utan stört, nu på störten. Typ. Ja.

Om kanske en timme ska vi käka middag och sen ska jag ju iväg och träna innebandy och sen hem och duscha, äntligen, och klä mig och så och sen åka till tåget och sen åka tåg. Jag kanske ska sätta mobilen på laddning nu så att den är superladdad när jag far. Vore ju inte så skoj om batterierna tog slut och jag måste ringa Eric för att jag inte hittar eller så. Inte för att jag tror att jag skulle behöva det men. Bara jag får veta bussnumren till Palsternacka.

Nu när jag kollade igen min önskelista för att se vad jag inte fick, vilket var rätt mycket, så kom jag på att jag ska köpa ett par vita converseskor på mellandagsrean eftersom jag har velat ha sådana jättelänge. Det har som bara inte blivit av att köpa dom. Och sen har jag oftast hittat dom i sånt läder eller skinn eller vad det är och det vill jag inte ha. Fast om jag hittar sånna som inte är så dyra kanske jag slår till. Här nere ser ni dom converseskor jag äger nu. Fast dom med högt skaft ser inte riktigt ut sådär. På deras hemsida såg jag massvis med skitsnygga skor som jag vill köpa men det gäller ju att hitta dom med. Dessutom skulle jag behöva ett par nya sånna vanliga svarta eftersom dom är trasiga. Men ja, vi får väl se hur det blir. Nu ska jag käka, hej då!


Kommentarer
Av: Nina

Vad är det för fel på ett par riktiga Tretorn?/L.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback