Startsidan

Dagens trevliga dag

Sådärja! Idag är det söndag och jag mår bra. Mest bra mår jag nog för att jag har gjort så mycket av alla läxor som måste in innan vi far på fredag. Det som är kvar är bara massa tyska och så måste jag skriva lite mer på min rapport om mig själv som Keira.

Idag ska jag slå in julklappar och sen göra läxor. Ikväll ska jag på lagjulfest med innebandyn och det ska bli roligt! Massvis med gott fika och sånt hoppas jag på. Och så massa roliga lekar. Men det har dom sagt att det ska bli så. Nu däremot, ska jag se på julkalendern. Jag hoppas att ni följer den!
Här länkar jag en hel mening dit så se alla avsnitt ni inte har sett! Hej då!

Kommentarer
Av: Z A N N A N A S

Vinn ett Chanel läppglans hos mig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback