Startsidan

Fräsigt!

Hej kära vänner! Nyss tappade jag hakan. Så många som det var inne här totalt igår har redan varit inne idag! Är det inte sjukt? Jag har ju inte ens skrivit nåt eller så. Men ja, det var roligt minsann!

Nyss innan nyss kom jag in från en timmes promenad med Skurax. Det var härligt fast faktiskt rätt halt. Nu däremot ska jag se på julkalendern och sen måste jag göra tyska. Men ni som brukar läsa min störtsköna blogg vet att jag brukar skriva även fast jag inte har tid. Så ja, ha så skoj idag eller så. Hej då!

Kommentarer
Av: .:saba:.

Jag känner mig också så ibland.. som idag när jag har en två storlek för stor adidas-tröja på mig. Köpte den speciellt för dagar som denna :-)
*s*

Av: .:saba:.

Smaken är som baken.. och så är det nog för alla. Precis som man kan ha en hårdag kan man nog ha en kroppsdag också. Idag har jag en ruggig kroppsdag haha vad konstigt ord det blev

2007-12-19 @ 13:14:12
URL: http://sabas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback