Startsidan

fullt upp

Hejsan. Nu ska jag snart se julkalendern och efter det ska jag göra den där bildspecialen. Jag visade några bilder för Eric igår och han skrattade så han dog. Tror jag i alla fall fast jag vet ju inte säkert eftersom han befinner sig i Stockholm och inte jag.

När det är publicerat ska jag ägna mig åt tyskaläxan som ska in imorgon. Hinner jag klart med den ska jag göra tyskan som ska in på torsdag och hinner jag med även den ska jag göra det som ska in efter jul. Men jag tror inte att jag hinner det. Sen har jag ju träning ikväll också.

Kommentarer
Av: Fridah

Ha en jättefin dag. :)

Av: Majda

vad tycker du om min fashion santa?

2007-12-17 @ 12:03:51
URL: http://Majdas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback