Startsidan

Hästböcker är livet

Alltså det är ju helt sjukt hur fort tiden går! Nu är det redan torsdag kväll vilket betyder att det är Idolfinal imorgon. Men det är ju som sagt bra att tiden går fort för då kommer julen och allt fortare. Fast snön har ju näst intill regnat bort här i björkarnas stad. Det är sämst! Men jag hoppas det kommer på riktigt snart, i annat fall så brukar det alltid vara snö i Storuman på jul så det ordnar sig ändå.

Imorgon blir det ju som sagt julgodisbak, eller man kanske inte bakar julgodis, och sen Idolfinal! På lördag ska jag gå på stan med min kusin Sofia och sådär. Det blir trevligt. Men nu, mina vänner, ska jag gå och lägga mig i sängern och läsa. Just nu håller jag på med en hästbok som heter Trassligt värre, eller nåt liknande, och den är trevlig och man behöver inte alls vara rädd för att drömma mardrömmar. Det är skönt tycker jag. Ni får tycka att jag är fånig och det är jag. Det har redan Eric talat om för mig. Typ. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback