Startsidan

Julklappar

Hejsan! Nyss kom jag hem från stan där jag införskappade julklappar för 500 svenska kronor. Ni kanske tycker att det är lite men det tycker inte jag. Tre julklappar blev det för det priset. Jag ska nog bara köpa en till skulle jag tro. Dom jag köpte till idag var till Eric, Hanna och Sandra. Hoppas dom blir glada. Synd för dom i annat fall för dom får inget annat. Men jag har i alla fall varit finurlig och tänkt på framtiden. Det är viktigt det.

eftersom mamma skulle direkt på jobbet var vi tvugna att käka på stan så vi gick på McDonalds och köpte sån Chicken Burger för tio kronor. Den gick ner och eftersom den var så billig kanske jag kan tänka mig att köpa en sån igen även fast jag inte gillar McDonalds. Det ska vara MAX eller Frasses mina vänner!

Nu ska jag sätta mig och göra klart mig själv. Bilden ni vet. FAN! Just nu kom jag på att jag ju skulle lämna in en bok på bibblan idag på stan men det glömde jag såklart. Rackarns. Då måste jag ner dit nån annan dag. Blö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback