Startsidan

Julklappar!

Jag har fortfarande inte fått iväg uppgiften och jag måste fara nu. Är det inte typiskt? Måste nog be mamma testa om det funkar senare ikväll. Som sagt ska jag alltså skutta iväg till skolan alldeles strax. Måste bara ringa mamma först och så.

Intressant, jag vet. Men just nu känns det som att jag inte har någon fantasi alls. Det kanske händer något kalasroligt på väg till skolan som jag kan skriva om sen nån gång. Kanske mellan skolan och träningen om jag hinner. Annars ikväll efter julklappsbyteriet. Nu måste jag bara bestämma vars vi ska vara ikväll och sen ringa mamma och sen fara. Gud vilket stress. Hejsvejs!

Kommentarer
Av: Z a n n a n a s

Dom ser godare ut än vad dom var.
Smakade alldeles för lite saffran :p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback