Startsidan

Jullov typ

Goddagens! Nu är jag ganska irriterad. Jag har inte fått iväg min uppgift än så jag ve itne hur jag ska göra. Skulle faktiskt behöva en såndär Ettan Nilsson som fixar det åt mig. Men ja, det går ju inte. Jag ska fortsätta försöka få iväg sattyget och sen ska jag slänga ner det sista i väskan och sen fara.

Min tyskalärare tilltalar mig på ett annat sätt än dom andra i klassen. När dom svarar på en fråga säger hon alltid "
genau", men när jag svarar på en fråga säger hon alltid "neee". Är inte det lite roligt?

Men ja, nu kommer jag inte skriva förrän på onsdag. Det är ju lite tråkigt men jag har ett litet tips till er alla, läs mina gamla inlägg! Som jag kanske har nämnt så var jag mycket mer noggrann förut, jag tänkte efter väldigt noga när jag skrev. Typ. Sen slutade jag med det. Men ja, nu ska jag snart fara. Hej då och god jul!

Kommentarer
Av: Natta

nej jag förstår inte. jag blir bara väldigt sur :/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback