Startsidan

Kanske potatisgris

Jag coh Susanne var på Maxi och handlade eftersom vi skulle förbi mamma på jobbet på vägen. Efter det var klockan så mycket att jag var tvungen att skjutsa henne till jobbet. Då for jag på apoteket och köpte flytande glukos och sen for jag förbi hos Åsa som skulle ha det jag hätade hos mamma. Dom var inte hemma så jag lämnade det i brevinkastet och sen skulle jag på kansliet för att lämna salamin. Så blev det inte för jag såg Åsa och Jessicka på vägen och svängde förbi domoch sa att jag hade lagt det i brevinkastet. Då tyckte Åsa att jag skulle följa med dom hem ett tag så då gjorde jag det. Där bjöds det på bullar och pepparkakor. Jag och Jessicka sjöng det nya singstar schlager och det var roligt. Jag har aldrigt kört det förut. Sen blev klockan mycket så jag sa att jga skulle hem så jag skulle hinna göra mig nån mat innan tränigen men då blev jag bjuden på mat där. Det tycker jag var jättesnällt för jag tycker ju som sagt inte om att laga mat. Bara ibland. Sen så pratade jag massa med Åsa om min karriär som polis, för jag kan tydligen bli det för jag missförstod Maria i innebandylaget, och hon tyckte att jag verkade bra som det eftersom jag är så lugn. Alltså, jag hetsar inte upp mig så lätt. Ja, så det kanske jag ska börja plugga till hösten. Men jag måste läsa upp i alla fall historia på komvux först så det måste jag söka. Jag måste nog förbi på det där informationsstället på Mimer så jag får veta vad jag behöver. Ja, nu har jag bråttom för jag har träning om en halvtimma och jag har inte bytt om. Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback