Startsidan

Leilas jul

Goddagens. Jag skjutsade nyss mamma till jobbet eftersom hon inte orkade bära alla dom salamikorvarna som hon har sålt där. Sen skulle jag lämna korvar till dom på kansliet men han var inte där. Jag måste få veta om vi är anmälda till Tjejligan eller inte.

Det fungerar inte att se julkalendern idag. Sämst! Det betyder att jag inte får något uppehåll i studerandet. Men det är väl lika bra det. Har rätt mycket som måste göras. Ikväll tänkte jag att jag skulle ta kort på mig själv. Eller, Anna ska få ta kort på mig. Jag ska likna Keira Knightley. Jag lägger in bilden här nere. Om ni har tur får ni se slutresultatet också. Men det är bara om jag blir snygg. Önska mig lycka till!

Ikväll ska jag se på Leilas jul klockan nio för hon ska göra jättegott julgodis. Sen ska jag sno alla recepten från hemsidan och göra dom på lördag. Gud så gott!

image259

Kommentarer
Av: Carro

Men varför vill du likna Keira Knightley also knows as The Underbett?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback