Startsidan

Lista

Vilka är ditt favoritpar skor? Mina äldsta svarta converse
När drack du sprit senast? 5 oktober
Har du lugg? Nej den är rätt lång nu
Gillar du sport? Ja, fast inte att titta på
Vill du ha barn? Sen ja
Vilka språk kan du? Svenska och sen lite engelska, tyska, spanska och arabiska. Hehe
Borde man röka på pubar? Nej man ska inte röka alls
Vilken låt lyssnade du på senast? Det var nåt jag sjöng
Vilken stad vill du åka till i skrivande stund? Stockholm
Har du något djur? Ja en hund
Har du några trummor? Nej
Tittar du mkt på tv? Nej det är jobbigt för ögonen
Har du varit med i lokaltidningen? Ja ett antal gånger
Vad kostar det du har på dig? Haha, kanske 300 eller nåt, har mest gratiskläder på mig faktiskt
Vilken färg har dina väggar? Röd
Vad gör du när du inte kan sova? Läser eller tänker
Har du duschat idag? Nej, ska duscha efter träningen ikväll
Vad gör du om ett år? Den som lever får se
Brukar du svära mkt? Nej jag har nästan slutat med det
Bästa fikat? Allt utan banan
Det dyraste du äger? Kanske pianot, men det har jag inte betalat själv
Favoritpålägg? Ost och paprika
Vad är det för färg på byxorna du har på dig? Mörkblå
Vad lyssnar du på just nu? Tystnaden
Vad åt du senast? En tacopaj
Hårfärg? Nåt brunaktigt
Favoritmånad? Maj och sommaren och vintern
Favoritdag? När jag är med Eric
Choklad eller vanilj? Men choklad såklart!
Vad har du för färg på tandborsten? Blåaktig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback