Startsidan

Lista

Gud vad jag snor listor. Idag tog jag den från Malin och Iza.

Har du pojkvän/flickvän? Ja
Är du kär? Ja
Hur tidigt stiger du upp? Beror på hur tidigt pappa har lust att jävlas
Vem/vilka vet mest om dig? Kanske Susanne eller Eric
Gillar du att slåss? Jag älskar att slåss
Vad ska du göra ikväll? När jag har skrivit klart det här ska jag kissa och gå isäng. Typ.
Har du utländska föräldrar? Nej
Var har du ont? I höftböjaren, fast bara när jag står i mål konstigt nog
Är du bra på att måla? Nej det tycker ingen. Men jag målar ändå. Kanske ska lägga in en bild nån dag.
Vem kramade du senast? Mamma eller pappa.
Sparare eller slösare? Jag är nog mer av en sparare fast jag älskar att köpa saker.
Bio eller promenad? Promenad
Är du kittlig? Ja fast jag låtsas som att jag inte är det.
Anser du att du är stark? Ja
Nämn något som gjorde dig glad igår: Heta stolen åp Babben & Co
Vad gjorde du kl 8 i morse? Faktiskt så sov jag
Vad har du druckit idag? Vatten och mjölk
Vad var det senaste du åt? Rocky Road
Vad var det senaste du köpte? Tror det var allt till julgodiset, fast det betalade jag inte själv
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Nej man kan ju itne vara kär i någon man inte känner
Favoritklädsel? Pyjamas för det betyder att man får ligga i sängen
Vad gör dig glad just nu? Bra musik
Höger- eller vänsterhänt: Högerhänt
Humör just nu: Som vanligt
Sommarplaner: Tågluffa i Europa
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Jag skulle vilja kunna flyga och andas under vatten och trolla
Gillar du att sjunga? Jag älskar att sjunga
Vad längtar du mest efter just nu? Kanske jul

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback