Startsidan

Lista

Skulle du hellre
Pierca näsan eller tungan? -I näsan har fjortisar och i tungan förstör man emaljen, så inget av det
Vara seriös eller rolig? - Jag tycker att jag alltid är jätteseriös
Dricka röd eller grön mjölk? - Röd såklart! Grön är tjockmjölk
Brinna upp eller drunkna? -Leva
Umgås med dina fiender eller föräldrar? - Mina föräldrar kanske?

Svara ärligt
Tycker du om någon? - Ja någon finns det nog
Sol eller måne? - Sol
Vinter eller höst? - Vinter
Vänster eller höger? - Jag vill nog ha båda annars skulle det bli svårt att förklara vägen för nån och sånt
Soligt eller regn? - Soligt
Vaniljglass eller chokladglass? - Chokladglass

Har du.. senaste 24 timmarna
Kysst någon? - Nej
Sjungit? - Ja
Blivit kramad? - Nej
Känt dig fånig? - Nej?
Saknat någon? - Ja
Dansat galet? - Nej
Klippt håret? - Nej
Gråtit? - Nej
Ljugit? - Nej
Blivit kysst? - Nej

Om dig
Hur mycket är klockan just nu? - 23.25
Fullständigt namn? - Nina Viola Ivebo
Vart vill du bo? - Någonstans närmare Eric
Hur många barn vill du ha? - Kanske två eller tre
Vill du gifta dig? - Ja om jag är fin i klänningen
Rullar du spagettin eller skär du den? - Det som går fortast
Har du ätit sushi? - Nej
Favoritglass? - Choklad i alla olika former
Hur många olika sorters flingor har du i köksskåpet? - Kanske två eller tre
Humör? - Trött

Grejer
Har du någonsin blivit jagad av polisen? - Nej
Har du en hund? - Ja
Sover du helst själv eller med någon? - Själv eller med Eric 
Tror du på spöken? - Ja

Kommentarer
Av: .:saba:.

Visst är det? :-) Rätt ballt faktiskt!
*s*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback