Startsidan

Min största kärlek

Hej kära läsare! Nu börjar min läsarstatistik gå uppåt igen. Sakta men säkert.

Nu nyss såg vi på Min Största Kärlek, den var rätt bra tycker jag. Eric, hans mor och hans bror satt och skrattde högt flera gånger. Det hade nog jag med gjort om jag var en sån som skrattar högt åt film. Jag frustar som bara till ibland när det är sådär extra roligt. Så nu vet ni.

Imorgon ska vi åka med Erics brors pappa in till stan och shoppa lite. Alltså, pappan ska inte med och shoppa. Sen ska vi handla lite smaskiga ingredienser som Eric ska göra en ännu smaskigare middag av. Jag kanske ska duka bordet eller så. Sen vid tolvslaget ska vi gå ut till någon spännande plats så att jag kan fota lite fyrverkerier. det blir nog trevligt skulle jag tro!

Fast gissningsvis hinner jag blogga lite imorgon innan vi far. Nu däremot ska jag leta efter recept till nån smaskig sås vi , eller Eric menar jag, kan göra imorgon. Hej då!

Kommentarer
Av: Nina

Blå Band har ju ganska enkla såser om du inte hittar något annat men det är ju som att koka soppa på en spik ska det bli bra så får man tänka själv./L.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback