Startsidan

Nakenchock!

Ja, här har ni alltså den nakna sanningen om mig. I fredags var vi ju bortbjudna och dom har ett bubbelbadkar som jag fick bada i. Det var varmt och skönt vill jag lova. Sen hittade jag skum, det där på bilden, och jag hedde bara i jättelite för jag vet att Body Shopgrejer brukar vara dyra men herregusis vad mycket bubblor det blev. På bilden ser det inte så mycket ut men det där var just i början och senare bubblade det över kanten. Så ja, om ni ska köpa skum så köp det dr för det räcker nog kalaslänge skulle jag tro. Men jag vet ju inte om det funkar lika bra i ett vanligt badkar, dom hade ju som sagt ett bubbelbadkar och då kanske det blir extra mycket. Och just ja, jag dricker inte vin eller så utan det är blåbärsjuice. Faktiskt ganska gott!


Kommentarer
Av: Sessan

Va mysigt det där såg ut. Får nöja mig med vårt badkar =)

Av: amelie

ser grymt skönt ut. jag har inte ens något badkar!

2007-12-02 @ 15:53:16
URL: http://metrobloggen.se/amelies

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback