Startsidan

Reeperbahn

Alltså jag är verkligen en dålig bloggare. För det första har jag bara skrivit en gång hittils idag och sen har jag inga bilder. Dessutom skriver jag bara vad jag gör och ingenting roligt. Det kan vara för att det inte händer så mycket roligt. Men ja. Idag hade jag ju lektion och den gick bra. Fast vi fick jättemycket läxa tills på onsdag så då var morgondagen förstörd. Sen kom mamma och hämtade mig och vi åkte och käkade på Great Eastern som är en kinarestaurang. Vi ät tills vi höll på att kräkas och sen for vi och hälsade på hos Åsa och Mats. Jag försökte hjälpa Jessicka med hennes låt till lilla melodifestivalen nästa år men det gick inte så bra. Hon tyckte att jag skulle hitta på dansstegen men det tyckte jag var lite svårt eftersom jag inte har någon låt att dansa till. Men ja. Sen for vi hem och jag tänkte byta om till träningen sen blogga. När jag hade satt mig vid datorn och läst alla nya mail var klockan 20 i så jag var tvungen att fara. På träningen skippade vi fysen och tränade frislag istället. Jag spelade ute hela träningen och det var skoj. Fast eftersom jag inte alls vet vars jag ska vara springer jag överallt hela tiden och blir jättetrött men det är bra för då blir man smal. Kanske.

HAHA! Jag tvärkikade på bilderna från Tyskland och då såg jag att på en av bilderna sitter en tjej och petar näsan. Det var skoj. Tänker dock inte lägga ut den här men ni får se en annan bild från Tyskland. Reeperbahnstationen. För er som inte vet vad Reeperbahn är kan jag föreslå er att titta in
här.



Nu ska jag gå och lägga mig och läsa. Fast först ska jag minsann dricka vatten för jag är törstig. Så nu vet ni. Och tack du anonyma som skrev att jag hade stavat fel för nu har jag rättat det. Hej då!

Kommentarer
Av: anna

HAH, nu är jag på skolan, nu kan jag kommentera! fast... jag har inget att säga :]

2007-12-11 @ 08:42:11
Av: Henrik

Nu kom jag visst in och kommenterar ett gammalt inlägg. Men... För dem som inte vet vad Reeperbahn är så finns även denna sida (www.reeperbahn.se) som har mycket mer info är Wikipedia.

2010-10-18 @ 04:14:26
URL: http://www.reeperbahn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback