Startsidan

Sammanfattning av 2007

Gjorde du något i år som du aldrig gjort för?
Var i Tyskland!

Höll du några av dina nyårslöften?
Ja att jag skulle behålla körkortet

Blev någon av dina vänner förälder i år?
Nej

Dog någon som stod dig nära?
Nej

Är det något du saknar år 2007 som du vill ha 2008?
Kanske en egen dator

Vilket datum från år 2007 kommer du alltid att minnas?
13 juni

Vad var din strösta framgång 2007?
Att jag startade min blogg

Största misstaget?

Att jag åt för mycket godsaker

 Har du varit sjuk eller skadat dig?
Ja jag hade blåsor i hela munnen och kunde inte äta

 Vad spenderade du mest pengar på?
Flygresor till och från Stockholm

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Att jag fick MVG i tyska

Vilka låtar kommer alltid påminna dig om 2007?
 Misery Business och Seven Nation Army

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare får jag hoppas

Vad önskar du att du gjort mer?
Jobbat

Vad önskar du att du gjort mindre?
Ätit godis

Hur tillbringade du julen?
Med pappa, Anna, farmor och farfar

Blev du kär i år?
Nej

 Hur många one night stands?
Inga

Hur många förhållanden?
Ett

Favoritprogram på tv?
Julkalendern

Bästa boken du läste i år?
Kanske sista Harry Potter

Största musikaliska händelsen?
Att jag slutade ta pianolektioner

Något du önskade dig och fick?
Pengar

Något du önskade dig men inte fick?
En dator

Vad gjorde du på din födelsedag 2007?
Bjöd några vänner på fika

Finns det något som skulle gjort ditt år bättre?
Om jag hade ätit mindre godis

Hur skulle du beskriva din stil år 2007?
Slapp
 
Vad fick dig att må bra?
Träning

Vem saknade du?
Eric

De bästa nya människorna du träffade?
Tobi för han hjälper mig med tyskan

Årets största kärlek?
Eric

Kommentarer
Av: Sara

gott nytt år=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback