Startsidan

Susanne tar för sig

Godmorgon. Susanne ringde igår och ville att jag skulle följa med och slänga masa saker på återvinniingen. Idag alltså. Så det lovade jag att jag skulle. Dumt gjort. Jag som ville sova länge och sitta och slappa vid datorn idag. Men det blir alltså inte av. Nu ska vi alldeles snart fara och sen ska jag på skolan.

Susanne kom nyss och nu vill hon ha fika. Vilken nisse va! Men jag får väl bjuda henne på nåt, snäll som jag är. Förresten så tycker jag julkalendern är rätt bra. Den som ligger längst ner på min lista är "Dieselråttor och sjömansmöss". Den såg jag inte ens, så dålig var den. Så nu vet ni. Men nu måste jag vara social och sånt. Hejsvejs!


Kommentarer
Av: Anonym

Hej jag tycker du har en fin blogg

Av: Carro

Den sämsta julkalendern var ju den där när det var dockor och det var sommar och de bara gjorde somriga saker = noll julstämning. Den var ju helt sjukt dålig.

2007-12-03 @ 14:11:52
URL: http://carra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback