Startsidan

Värsta tävlingen

Idag har jag tävlat om ett presentkort på H&M på 1000 svenska kronor. Tänk om jag skulle få det. Då skulle jag kunna skratta mig lycklig nästan. Fast i och för sig skulle jag hellre vi´lja ha pengarna i handen. Men det var ju inte priset den här gången.

På matchen fick jag ett slag på handen och nästan direkt vart det en blå prick. Nu har den växt och blivit lite röd också. Jag försökte ta kort på det men det syntes inte så jag gav upp.

Nu har jag gjort fem av tio meningar på tyskan så det känns ju lite skönt. Inte för att det var speciellt svårt men.

Nu känner jag att min blogg börjar bli lite tråkig igen. Kanske för att jag inte har några bilder. Eller för att jag är tråkig. Jag vet inte. Nu måste jag i alla fall hjälpa min mor med en bild. Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback