Startsidan

Vintermörker

Blä! Jag hatar att ha ont i fotsulorna. Men det är väl sånt man får ta efter att ha spelat ute på innebandyn. Idag på fotbollsträningen var det inte ens roligt eftersom jag inte kunde röra mig som vanligt. Måste göra nåt åt det ikväll så att jag kan träna bra imorgon. Ska nämligen träna ihop med guifs fotbollslag för vi kanske ska slå ihop. Tyvärr missar jag innebandyn då men jag får ju i alla fall röra på mig. Får helt enkelt träna jättebra på torsdag istället.

Jag är dyngtrött så nu ska jag snart slänga mig i duschen och kanske gå och lägga mig i sängen. Det är ju inte klokt vad vintermörkret gör här i Norrland. Jag ska lägga in en bild på hur det kan se ut en helt vanlig dag här när det inte är någon snö som lyser upp.
image268

Förresten har jag Photoshop CS3 nu och det är kalasbra vill jag lova! Hej då!

Kommentarer
Av: Natta

jaha du menade så :D
jag gillar att spendera mycket på sånt ;P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback