Startsidan

En glädjens dag

Idag kommer Eric! Gud vad roligt det ska bli. Jag börjar dock känna lite panik komma krypandes eftersom jag varken har dammsugit på mitt rum eller duschat. Men det hoppas jag att jag hinner. Förövrigt är det melodifestivalen ikväll och då ska minsann två av mina vänner, och Eric, komma hit och titta med mig. Oj vilken festlig kväll det ska bli. Hehe. Jag har i alla fall införskaffat lite saker man kan äta ifall det skulle hända att mina vänner blir ilskna.

I förrgår var jag och Susanne på NRA för att höra ungefär vad det kommer att kosta oss att trycka vår kära diktbok. Vi tog nästan ett glädjeskutt eftersom vi skulle få så oerhört bra pris men vi behärskade oss och log bara så att alla tänderna syntes. Oj vad glada vi blev! Nej nu måste jag skutta vidare så att jag hinner göra iordning allt som ska göras iordning. Ha en trevlig dag allihopa för det tänker minsann jag ha. Tjarå!


Kommentarer
Av: Hemlig beundrare

åh :D nina, du e så söt

2007-03-04 @ 13:39:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback