Startsidan

Förslappning som ursäkt

För er som bryr sig kan jag meddela att jag överlevde måndagen på ett mycket smidigt sätt. Min kära fröken hade nämligen skickat ett sms till min pianokompis Susanne att vi inte skulle ha någon lektion. Vilken lättnad! Tyvärr desto mer att göra till nästa vecka. Men det ska jag nog hinna med, kanske. Har kommit på att jag har rätt mycket att göra men att jag struntar i det. Oj vad jag har förslappats på sista tiden. På lördag kommer Eric och då kan jag inte göra några skolarbeten på en vecka. Kanske är bäst att jag börjar nu, snart.

Jag och Susanne är riktigt duktiga när det gäller PA100. Vi har till och med börjat skapa vår fina diktsamling i datorn nu. Jag är faktiskt riktigt nöjd med framsidan trots att det är Susanne som har gjort den. Eftersom jag är lagd åt det mer skriftliga hållet antar jag att det blir jag som får knappa ner början till teorin. Ska jag vara helt ärlig får jag väl erkänna att jag vill det också. Så att det blir rätt och så menar jag. Jag litar inte riktigt på dig unga fröken. Hehe. Nu har jag lix inte tid att skriva mer så nu får ni vänta någon dag på den spännande fortsättningen. Adjöken!


Kommentarer
Av: Hemlig beundrare

det verkar mest vara att du skriver alla dikter och hon typ gör designen :P e det så eller?

nepp inga arbeten för dig då :D

2007-02-21 @ 19:16:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback