Startsidan

Jag hoppas på födelsedagsfika

Dagen började med att jag var ovanligt trött men eftersom jag inte ville missa bussen skuttade jag upp och låtsades som ingenting. Jag fick till och med sällskap på bussen av min kära tyskavän Elin. Och vem springer jag på precis efter att jag har lämnat henne om inte min tyskavän Anna. Mycket trevliga flickor det där. Idag fick jag höra att vår fröken har beställt flygresorna till Tyskland. Känns overkligt men jag ser verkligen fram emot att vi ska åka. Har förresten redan sålt fyra paket påsar som vi inte ens har börjat sälja än till Kicki. Hon och hennes far bjöd idag med mig och en från Stockholm ut på lunch. Efter många om och men bestämde vi oss för Plaza. Eftersom det är torsdag hade dom pannkakor så jag åt med god aptit. Några bord därifrån satt ingen mindre än Sverker Olofsson. Han pratade på med sin välkända stämma om allt och ingenting. Ska jag vara ärlig har jag faktiskt ingen aning om vad han sa eftersom jag inte lyssnade. Något jag däremot lyssnade på var när Göran berättade om sin resa till Thailand. Han och tre killkompisar hade bott några dagar på ett hotell och det såg ut som ett bombnedslag på rummet. En dag kommer några från hotellet och säger att de måste byta rum men att dom ska flytta alla deras saker så dom kommer inte att störas av det. När dom senare kommer in på sitt nya rum ser det exakt ut som i det gamla. Skitiga sockar och kalsonger ligger exakt likadant som på det andra rummet. Vilket jobb!

 

När jag har slutat ska jag ta bussen till min kära gudsyster som fyller 7 år idag för vi ska tydligen äta middag där. Jag som hade hoppats på fika, rackarns!

 

Hej hej!

Kommentarer
Av: Hemlig beundrare

låter i alla fall bättre än min dag :P frånvaron va lungt mamma blir aldrig arg som pappa, och nu är jag klar med mitt arbete, ät inte för mkt torrta bara :)

tack för smsen igår förutom mmset på mig :D då blev jag rädd, puss

2007-02-15 @ 17:41:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback