Startsidan

Nu hoppade jag allt i galen tunna

Gårdagens inlägg om att jag skulle äta middag hos min syster var minsann bara bluff och båg. Vi serverades fika i mängder och som grädde på moset hade dom gjort en tårta som såg ut som en kanin. Eftersom jag inte är speciellt förtjust i gräddtårta smakade jag inte. Efter fikat sjöng jag, min syster Anna och min syster Jessicka litegrann. Det måste ha låtit fantastiskt! Eftersom det var en duett var jag och Anna tvungna att vara samma person. Det var ju trots allt Jessicka som fyllde år så det klart hon skulle få bestämma. Helt sjukt vad den ungen kan sjunga! Jag frågade ifall hon har börjat med sitt bidrag till Lilla Melodifestivalen nästa år och det hade hon, sa hon i alla fall. Hon berättade att hon ska spela piano till låten men jag gissar att hon vill dansa också så troligen får hon väl nöja sig med att spela halva låten. Hur som helst fick jag ett uppdrag av Jessickas mor att jag ska spela piano när Jessicka tränar på en sång som hon ska sjunga på någon slags tillställning i Östersund. Troligen skulle det bli Teddybjörnen Fredriksson. För att tala om något annat har jag med största sannolikhet ett jobb inom en snar framtid. Känns oerhört skönt måste jag säga.

Jag längtar till den andra fikarasten för då ska jag bjuda mina trevliga kollegor på fika eftersom det är min sista dag här idag. Jag måste erkänna att det känns lite tråkigt. Nu är jag less så nu ska jag spela lite Kungen. Hej då!

Kommentarer
Av: Hemlig beundrare

läste den i skolan , men kommer inet ihåg :P kommer iaf ihåg attt den var kul :D

2007-02-16 @ 14:56:34
Av: Hemlig beundrare

nu har jag läst den :D skriv mer!!

2007-02-17 @ 11:43:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback