Startsidan

Byten och bad

Idag var vi och badade. Hela familjen, också jag. Det var jättevarmt i vattnet, eller, kanske inte jättevarmt, men varmare än hemma. Det var dock bara jag och Eric som törstes doppa oss. Efter det fikade vi på ett trevligt fik. Det var gott och jag höll på att spy efter, som vanligt.

Lilla Johan fick Guitar Hero 2 av sin mamma för att han var duktig och drog ut två tänder häromdagen. Det tycker jag var bra för jag är bäst av alla. I alla fall bättre än Eric och det är det som räknas för då blir han arg. Det är roligt, ibland. Nu nyss provade jag Erics jeans och dom var heta. Ännu hetare var mina tajta stuprörsjeans på honom. Eller? Jag borde nästan ta kort och lägga ut. Får se om han går med på det.

Förresten har jag hittat fler Suneböcker som jag har läst ut, Sunes största kärlekar, Sune och klantpappan och Sune börjar skolan. Förövrigt har vi sett klart Sunes Jul om jag inte har skrivit det förut. Jag minns inte. Johan jävlas som en snorunge. Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback