Startsidan

En unik totempåle

Idag skulle vi fara och bada men se det gick minsann inte eftersom det är molnigt. Som nödlösning bestämde vi igår att vi skulle fara ut och springa om det var dåligt väder. Idag bestämde vi att det skulle vi inte alls. Vi åt en smaskig frukost istället och sen har vi inte gjort så mycket mer. Det är ju inte sant vad intressant det är att vara i stora staden. Det finns så mycket att göra. Eric sitter i alla fall och tejpar tidningspapper på en ölburk. Låter helt normalt. Det ska tydligen bli en totempåle. Vi får väl se om det blir en sån eller inte. Jag gissar på inte men det ska jag inte säga till honom. Jag har ändå annat viktigt att göra. Jag måste ju hinna läsa ut Harry Potterböckerna. Det gick lite trögt igår märker jag så nu måste jag läsa jättemycket idag.

Igår kom jag in på universitetet. Det var roligt. Tyvärr var två av dom sex kurserna jag sökte inställda. Men det var kanske lika bra för nu slapp jag ju välja. Jag tackade ja till alla fyra. Det blir nog roligt! Jag längtar nästan till den 1a september.

Igår insåg jag att mina trosor var slut så jag bestämde mig för att tvätta. Den borde vara klar snart skulle jag tro. Intressant va?!

Kommentarer
Av: Anonym

Grattis till universitetet!
Jag visste inte ens att du skulle plugga till hösten :D

2007-07-11 @ 19:02:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback