Startsidan

Ensam hemma typ

När jag vaknade imorse hade familjen tänkt fara till Nacka Forum. Jag behövde duscha så jag stannade hemma. Dom var borta i ungefär två timmar så jag hann duscha, äta frukost, städa i köket, sitta vid datorn, prata i telefon och läsa Harry Potter. Det var trevligt. Jag hann faktiskt bli lite uttråkad också. När dom kom hem fick jag en smarrig macka och en present av Eric. Det tycker jag var snällt. Det var en slips som vi hade tittat på tidigare, riktigt frän. Jag köpte den inte då eftersom jag inte trodde att jag skulle våga använda den. Men nu när jag har fått den måste jag ju använda den. Annat vore elakt.

Jag tror inte att jag ska gå utanför dörren idag eftersom jag är så rackarns röd sen igår. Vi var nämligen och badade på Eriksdalsbadet igår. Det var varmt minsann. Jag borde fara ut och springa för det var rätt längesen nu. Men jag orkar verkligen inte. Ska ta tag i det när vi kommer till mormor. Jag lovar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback