Startsidan

Förhoppningar om vackrare väder

Haha, jag misstänkte att kommentaren var från dig Carolin. Men man kan ju inte vara säker så det är bäst att fråga.

Ikväll kommer Hanna och Sandra! Det ska bli roligt. Men jag hoppas för allt i världen att det är fint väder imorgon när vi ska på Gröna Lund för om det regnar är det inte så mysigt för då känns det som att man har kissat ner sig.

Jag ligger långt efter i Harry Potter! Jag har inte ens läst halva boken än och det är bara några timmar kvar. Nog skulle jag hinna men det känns inte alltför socialt mot Eric. Men jag kan ju smygläsa ikväll eller så.

Igår berättade jag och Eric roliga historier för varandra. Det var roligt. Jag skrattade ganska mycket och det gjorde han med. Jag antar att ni har hört den vanliga, "Alla barnen tittade in i microvågsugnen, utom Rut, hon tittade ut". Rut sitter alltså i micron och snurrar. Hur som helst. Den nya versionen som Eric kom på lyder, "Alla barnen tittade in i microvågsugnen, utom Nina, det är hon dom ska tina". Haha, jag kan inte sluta skratta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback