Startsidan

Kommentarer

Hej kära läsare! Haha, där var jag lite rolig eftersom läsare heter samma i singular och plural. Ni vet alltså inte om jag har en läsare eller flera. Hur som helst. Kommentarer. När någon kommenterar, vilket inte händer alltför ofta, vill jag gärna att ni ger en liten vink om vem ni är, såvida det inte är helt solklart. Om ni inte gör det, som till exempel den som kommenterade sist, kan jag knappt sova på natten eftersom jag ligger och funderar på vem det kan vara. Okej nu överdrev jag, men lite så blir det i alla fall. Jag är nyfiken i en strut!

Förresten kom jag just på att jag redan har bloggat idag vilket jag var helsäker på att jag inte hade gjort. Jaja, jag har i alla fall börjat på den 5e Harry Potterboken nu. Jag tror att jag ska hinna läsa ut den ikväll, imorgon och lite av fredagen. Jag måste helt enkelt.

Sandra Z, om du skulle läsa det här innan jag får tag på dig så undrar jag om du har 6e Harry Potterboken och om du i så fall vill låna ut den till mig. Det vore bra om du kunde ta med den på fredag. Om du vill alltså.

Kommentarer
Av: Carro

Jag är den skyldige! Förlåt. Jag blev så exalterad och glömde skriva att det var från mig. Jag trodde väl att du skulle veta det ändå (på något mystiskt vis).

Av: Sandra

Inte hann jag läsa det där inte. Misstänker att du fick tag på Hanna istället med tanke på att hon hade packat ned boken åt dig. Appropå allt eller ingenting läser jag för tillfället Harry Potter and the Deathly Hallows, fascinerande böcker de där.

2007-07-29 @ 13:25:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback